Известие

Collapse
No announcement yet.

Като загрее и пада мощността?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Като загрее и пада мощността?

    колега,я си провери хлабините на клапаните

    Comment


    • #17
      Колега, извини ме за странния въпрос - каква всъщност е колата ти?! В предните си постове говориш за малка, перка, голяма перка?! Аз нещо не мога да схвана ...'па може просто акъла ми да е толкУз
      Все пак, ако си със 155-ца, 8клапанов двигател, ще споделя с теб едно мое наблюдение. Скоро сменях ламбда сонда на колата.Преди смяната й, забелязах, че колата загряваше повечко и също при загрял мотор сякаш чувствах загуба на мощност. След смяната на ламбда сензора, нещата видимо се промениха. Та може и това да е проблема. Освен това, възможно е и температурния ти датчик да не отчита правилно (или въобще да не работи) и от там да подава грешна информация на ECU'то, а от там - и управлението на двигателя (респективно - гориво/въздушни смеси, момент на запалване и пр.) да не е правилно.
      Това са само предположения и не гарантирам, че са логически издържани. Все пак спадам към лаиците по отношение на ДВГ'тата
      Успех!!!
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #18
        клапаните си тропат, това е вярно, като позагрее и утихват, ламбдата я смених преди 2 месеца, KW, само за помпата не съм сигурен, но тя явно си върти, възможно ли е давърти с различна скорост т.е. по бавно от мотора?

        клапаните са доста шумни наистина, но може ли от това да загрява колата?

        Comment


        • #19
          И все пак, каква е колата? Марка, модел, ДВГ, година на производство....?
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #20
            1994 година1 .7 мотор но с глава на 1.8- 67102, 8 клапана конете са незнайни на близо 400000 км е,карам с denso iridium

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dim
              1994 година1 .7 мотор но с глава на 1.8- 67102, 8 клапана конете са незнайни на близо 400000 км е,карам с denso iridium
              Ей тук вече трябва да се намеси някой който поназнайва повечко в областа на ДВГ модификациите... Казвам това, защото имам съмнения, че горивната камера на 1.7ТС е доста по-различна от тази на 1.8ТС и при еднакви др условия, това води до намаляване на степента на сгъстяване, но от тук нататък, как това влияе в/у работата и температурата на двигателя - аз не знам... Мое мнение е, че още със смяната на главата, мощността ти е паднала.
              Но подчертавам - аз не съм надежден източник на инфо по отношение на ДВГ'тата. Просто си спамя тук, че ми доскучава понякога
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #22
                само за информация,проблемът се реши по много изненадващ и тъп начин, че колата не е първа младост не е, но се съмнявах да е от мотора. по -скоро се опасявах от ел. схема, релета и датчици, въпреки,че проверих системата из основи и 2 пъти промивах охлаждащата система.

                напоследък ми се наложи дакарам извънградско и то все по магистрали, единия ден дори изминах 700 км за един ден, съответно карах доста бързо 150- 200. вчера по някое време след поредното извънградско каране изведнъж стрелката за температурата застана там където трябва да бъде, при извънградско по магистрала 88-89 градуса, в града 90-91 градуса, с климатик намясто 87 градуса. когато загряваше всчики стойности бяха средно от 5 до 10 градуса повече и колата не вървешек, тъй като е прегрявала. така съм я карал цяла година

                според мен при бързото каране охлаждащата система се е отпушила при високите скорости. явно града не и се отразява добре и всичко вътре се затлачва. изводът е че тези коли трябва да се разтриват по - често по магистралите, за да не залиняват, а аз си мислех че е счупена)

                Comment

                Working...
                X